7 NOVEMBER!!

07.11.2019

Hej på er alla nyfikna läsare! Äntligen är den stora dagen här och det pirrar i hela magen. Som vi har längtat efter den här dagen och som vi sparat för att göra den här resan. Jag är så imponerad av mig själv och Oskar för det vi lyckats spara ihop under ett år. Finns det ett tydligt mål går allt. Nu är vi så oerhört taggade på att få uppleva världen, leva i nuet och bara njuta av livet till fullo. Som jag tidigare har skrivit så blir vår första destination Thailand. Jag tänker att jag kommer skriva mer om vår resrutt lite senare i veckan när vi hunnit ”landa” lite. 

Idag kl. 16.00 går flyget från Kastrup till Bangkok och just nu är vi påväg till Malmö för att äta lunch med Oskars bror och föräldrar💖

Ha en underbar torsdag!

/Sanna

 


Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång