JORDEN RUNT 2019/2020

13.10.2019

Det krävs mod för att uppnå sina drömmar, det krävs mod att säga upp sig en från en arbetsplats som man älskar. Det krävs mod att följa sitt hjärta, men jag har en stark tro att allt har en mening. 

Jag får nypa mig i armen för att förstå vad är jag ska få uppleva inom kort. Jag ska uppfylla min dröm att resa jorden runt. Som jag väntat, som jag kämpat och som jag längtat efter den här resan. Nu är det snart dags. Dessutom med killen jag älskar. Att bryta upp vardagsrutiner och karriär är en svindlande känsla. Det är så lätt att hamna i ett ekorrhjul och låta livet rulla på, men för mig är det viktigt att våga stanna upp och njuta av livets resa som är pågående.

Det är svårt att förstå att det nu bara är 25 dagar kvar tills vårt livsäventyr börjar. Vi ska njuta av nuet, upplevelser och adrenalinkickar. Vi ska skapa minnen tillsammans som kommer berika hela vårt liv framöver. Jag längtar. 


Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång