VAD GÖR JAG OM DAGARNA?

19.03.2020

Jag antar ni undrar vad jag hittar på nu efter resan... I och med att skidresan blev inställd började Oskar jobba i måndags. Jag däremot har tagit till vara på tiden med  vänner, familj, vara ute i Hossmo, leka med Elajah, bebisgosa med fasters lilla Enzo och kvalitetstid med Emelie. Jag njuter helt enkelt bara av att vara hemma just nu. 

Jag är också extremt tacksam och glad över att vi hann hem till Sverige innan pandemin bröt ut och att vi inte kom i väg till Österrike. Bad Gastein, dit Oskar och jag skulle är nu satt i karantän. Alla andra länder som vi skulle passerat med buss har också stängt sina gränser..... Vi är bara väldigt glada att vi inte hann iväg. Vi har ju dessutom klarat oss undan hela resan från covid-19 vilket bara det är en bragd i sig. Tre dagar efter vi lämnade Peru kom första fallet där, så ja vi är tacksamma. 

Vad händer mer i livet? Jo, jag är på jakt efter ett nytt jobb och söker såklart nya jobb och utmaningar. Lägligt kom ju corona-kaoset så vi får väl se vad som händer på arbetsmarknaden. Jag försöker ända hålla hoppet uppe och är säker på att jag förr eller senare finner något som passar mig. Jag vet ju vad jag går för och jag har en tydlig målbild så löser det sig så småningom. Märker dock att jag är lite arbetsskadad när jag gör to do lists för hela veckan framåt, jag gillar väl struktur antar jag. Haha! Någon annan som känner igen sig?

Jag har även tagit tag i tråkiga försäkringsärenden med lägenheten som uppstod under vår resa. Alltid skönt när man tar tag i tunga saker och får det gjort även om det känns jobbigt innan. Mellan varven njuter jag verkligen av livet och tar vara på allt som ger mig mycket energi. Ska även försöka komma igång med träning och löpintervaller igen. Läääängtar! 

Ha det fint och ta hand om varandra i de här tider som är <3

Kraaaaam

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång