EN SISTA GÅNG

22.10.2019

Det är en konstig känsla just nu. Allt som jag gör på jobbet är sista gången. I helgen jobbade jag min sista helg, igår jobbade jag min sista kväll och hade mitt sista jouruppdrag. Jag sitter i avlämningar och det vi går igenom blir en sista gång. Det känns så konstigt och overkligt att jag enbart har 7 arbetsdagar kvar till den 31 oktober och allt jag gör just nu är en sista gång... Det är en absurd känsla som är svår att ta på. 

De sista 15 dagarna innan avresa har vi mycket att fixa. I fredags blev det klart att vi ska hyra ut vår lägenhet mellan nov-april. Kontraktet är påskrivet och tillträde blir några dagar innan vi åker. Det känns såklart super, men det innebär också att vi har en del att fixa till den 2 november. Rensa ut garderober, personliga tillhörigheter, städa lägenhet och sälja vår säng. 

Idag ska jag packa klart min ryggsäck och handbagage samt packa ihop allt inför vår skidresa. I eftermiddag hämtar jag min brorson på förskolan. All tid med honom innan vi åker är så värdefull. Nu ska jag kicka igång den här morgonen med ett löppass på malkars. 

Ha en härlig tisdag!

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång