EN SOLIG OCH STRÅLANDE HELG

22.03.2020

Hej alla läsare! Jag vill börja med att säga tack för att ni kikar in här så ofta. Det gör mig otroligt glad. Kan säga att jag blev djupt rörd när jag såg att jag hade 3000 besökare förra månaden❤️ Och som jag hintat kommer jag fortsätta skriva här för jag älskar det. Jag kommer dela med mig av mina tankar, idéer, pepp och att våga mer i livet. 

I tider som dessa måste vi fortsätta våga leva, våga drömmar och arbeta för att uppfylla mål i livet. Ett tips på att ta tillvara på en lite lugnare tid är reflektera, sätta nya mål och visioner i livet. 

Även om corona-tiderna är annorlunda och lite hysteriska så får det inte begränsa oss i allt för stor utsträckning. Det gäller bara att vara lite mer försiktig i vardagen men det får inte hindra oss att röra oss fritt om hälsan är med. 

Jag har haft en underbar helg. Igår umgicks jag med mamma nästintill hela dagen. Startade dagen med en långpromenad i solen, sedan fixade vi några ärenden på stan. På kvällen lagade Oskar mina favorit hallomiburgare. Finns inget som slår dem 🌟 Vi avslutade kvällen med att titta på en jättebra film, Spenser.

Idag startade jag dagen med en långpromenad med Vickan. Underbart väder, underbara samtalsämnen ☀️ Sedan åkte Oskar och jag ut till Ljungbyholm och fikade innan vi åkte till Stensö och grillade. UNDERBAR HELG!!!☀️☀️


Som sagt även i dessa tider är det viktigt av att njuta av de goda stunderna som livet ger. Dem finns där varje dag om man väljer att se dem🙏 Ett sista budskap, stanna upp och känn tacksamhet för något i ditt liv. Sprid kärlek och visa uppskattning. 

Kraaam 💖


Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång