NYTT KAPITEL PÅ RESAN

04.01.2020

Hej alla förtjusande läsare!! :) Bloggen peakar och det glädjer mig att det är så många som är inne och tar del av vår resa. 

Efter åtta veckor på resande fot genom Asien och Indonesien, där vi besökt Thailand, Malaysia, Bali och Filippinerna är det nu dags att åka vidare på vår resa. Nästa stopp blir Australien som jag länge har längtat efter att få uppleva. Dock med nya förutsättningar utifrån de bränder som härjar i landet. Oskar och jag kommer flyga till Sydney, vara där i tre nätter för att sedan ta oss till Palm Cove (nära Cairns för de som känner till Australien väl). Känns skönt att vi har landat i beslutet och kör på det. Säkerhet är trots allt det viktigaste vi har och jag är helt övertygad om att det här kommer bli galet bra också.

Jag känner mig så lyckligt lottad att få göra den här resan med Oskar. Hittills kan vi inte önskat oss en bättre resa för vi har haft så sinnessjukt kul tillsammans. Även att vi umgås 24/7 så får vi aldrig nog av varandra. Igår kväll när vi gick längs stranden hand i hand började vi prata om våra upplevelser hittills och det är så kul för vi delar samma upplevelser. Vi hittar verkligen något fint från alla ställena vi varit på. 

Det har varit två underbara månader med mycket skratt, nyfikenhet, lärdomar och bus. Jag är glad för allt vi fått vara med om. Det ger som sagt perspektiv och insikter till livet. Dessutom fick vi uppleva Bali med världens bästa resesällskap Sally och Mattias, vilket var en av de bästa upplevelserna. Nu är vi sjukt taggade på att komma till ett land med bättre infrastruktur, riktiga fordon och renlighet. 

Önskar er en härlig dag! 

Kram kram!

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång