GOTT NYTT 2020

01.01.2020

Jag hade inte kunnat önska mig ett härligare avslutet på 2019. Vi solade, badade och hängde på White beach hela dagen. Det är så sinnessjukt vit och fin strand här. Och vattnet!!! Jag har aldrig i mitt liv sett så klart vatten som det är här. Som pricken över i:et är stranden inramad av 🌴. Wow!

Vi fick också se ett frieri på stranden senare på eftermiddagen. Jag rös till i hela kroppen och kände bara hur fint det är med kärlek och hur tacksam jag är för att ha träffat Oskar. 

På kvällen åt vi en riktig pangmåltid till nyårsmiddag💥 Vi gick till en lite dyrare resturang och unnade oss en riktigt fin entrecôte med kryddsmör och bakpotatis. Så himla himla gott!

Vi FaceTime med våra familjer och vänner och det gav så mycket energi. Som jag skrivit innan så saknar jag Elajah super super mycket och igår var han så himla söt och gosig när vi pratade. 

Lite in på samtalet säger Elajah "Sanna", sedan blir det tyst en liten stund och jag ser hur han funderar på hur och vad han ska säga sedan säger han "Sanna här, Sanna leka här". 

Han ville att jag skulle vara där. Älskade unge som jag saknar våra lekstunder tillsammans.. Åh vad jag saknar honom. 

På kvällen gick vi ut på stranden och räknade in det nya året, ett nytt decennium och jag känner mig så förväntansfull och hoppfull på vad året har att lära och ge. I skrivande stund ligger jag i skuggan och tittar upp på palmerna och ut över havet. Jag känner mig så extremt lycklig, glad och välmående. Det är en helt fantastisk känsla. Magiskt!

Ha en underbar inledning på 2020!


Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång