HAWAII 2.0

17.02.2020

Aloha alla läsare! Ser att ni är riktigt sugna på ett nytt inlägg och det förtjänar ni. Även jag är riktigt taggad på att ge er en rejäl uppdatering. Så vad har hänt och vad har vi gjort senast jag skrev? 

Jo, vi började med att bo i Hauula (som för övrigt kändes som en riktig håla, så ett passande namn för det). Där bodde vi i fyra nätter och varenda dag regnade det där.. Vi fick därmed åka långa bilresor för att ta oss dit där solen sken. Efter 300 mil i bil i Nya Zeeland var jag ganska trött på att åka bil. Jag var inte på mitt bästa humör de här dagar om vi säger så. En dag blev jag så trött på vädret, trafiken, bilåkningen och att parkeringen till Hanauma Bay var full att jag bara skrek ut i bilen "jag hatar hawaii", (dessutom var jag vääääldigt hungrig och då kan allt komma ur min mun). Vi hamnade tillslut på Waikiki Beach och vi hade det underbart!

MEN Hawaii 2.0 är här och nu jäklar börjar vi gilla det på riktigt. Efter att vi flyttade oss från Hauula till Lanikai har allt ändrats. Här är det supermysig men riktigt bra stränder, mat, boende och natur. Vädret har även de tre senaste dagarna varit toppen här i Lanikai/Kailua så vi njuuuter till fullo igen. Vi har skrattat så mycket och haft toppenroliga dagar, med sköna promenader och upptäckter. 

Imorgon åker vi vidare till Waikiki som blir vårt sista stopp de tres sista nätterna. Det kommer bli magiskt! Vi fick ett smakprov en dag när vi åkte in dit när det var dåligt väder i Hauula. Det känns mer mysigt och det finns mer att göra, vilket vi gillar. Hoppas vädret håller i sig och att vi får fortsätta njuta av Hawaii som vi gjort de sista fyra dagarna. 

Som ni ser här på bilderna är det magiskt vatten, jag tror aldrig vi badat i så här fint vatten. Det är magi!

En lycklig Sanna som älskar Lanikai och sooool!

Ha en magisk inledning på veckan! 

Mahalo!

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång