HEMLÄNGTAN DELUXE

27.02.2020

Precis som rubriken lyder längtar vi hem väldigt mycket och om tio dagar är vi på svensk mark igen. WIHOO!! Det känns så himla underbart! Jag blir alltid så ivrig när jag är nära något (en resa, ett mål eller vad som helst) jag vill ha det nu. Oskar är precis likadan, han tänker på det så mycket att han inte somnade förrän tre inatt... Ett annat tecken på hemlängtan är att vi ringer hem oftare och kollar på ”på spåret” varje kväll. Haha!

I vilket fall är det en härlig bekräftelse att vi längtar hem så här mycket för det betyder att vi verkligen älskar och uppskattar vår vardag hemma🤩.

Nu är vi i Mancora och här har vi fyra nätter kvar innan vi tar oss vidare till vårt slutstopp som är Cusco. Därifrån ska vi besöka Machu Picchu och Rainbow mountain. Väderleken säger allt från -2 till 15 grader så vi förbereder oss för Sverige 🇸🇪.

Fram till dess njuter vi extremt mycket av sol, poolhäng och lata dagar på vårt fina hotell (som ni säkert sett på Instagram). Imorgon byter vi till ett nytt hotell som också ska vara väldigt lyxigt. Vi har inte utforskat Mancora "stad" än så vi får väl se om vi hinner med det imorgon.

För er som undrar har min väska hittat hem till mig igen, så nu slipper jag leva i Oskars kläder😍.

Hoppas ni har en underbar vecka!

KRAM!

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång