TACK IKEA!

31.10.2019

IKEA 💙💛💙💛

Efter 5,5 år på världens bästa arbetsplats IKEA, är det nu dags för mig att pausa karriären och låta mig fullfölja drömmen att resa jorden runt. Det har inte varit ett lätt beslut att säga upp sig och lämna en arbetsplats med enastående värderingar, framåtanda kollegor, företagskultur, drivkraft och engagemang.

Det har varit de fem absolut mest utvecklande, lärorika, utmanande och roligaste åren i mitt liv och jag är så glad och tacksam för min resa på IKEA Kalmar. Jag kommer minnas alla utmaningar vi stått inför och alla framgångar vi lyckats med, samtliga jag fått lära känna och arbeta med. Likaså alla utvecklande samtal med medarbetare och kollegor som fyllt mig med perspektiv. Mål och förflyttningar som vi tillsammans uppnått och framförallt den glöd och anda som hela varuhuset har förflyttat från 2014 till nu. Det är en wow-känsla! Jag har blivit en bättre och klokare individ, jag har funnit vänner och kollegor för livet, bästa vänner. Jag är så glad och tacksam att jag 2014 blev anställd och fick chansen att växa tillsammans med IKEA. Jag kommer alltid bära med mig IKEA i mitt hjärta och jag låter framtiden visa vad mitt nästa steg är. Stort tack IKEA och alla fantastiska individer jag har fått möta. Ni är guld!

Underbara framtid 💛💙💛💙

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång