TVÅ DAGAR KVAR

29.10.2019

Hur sjukt är det inte!? Inser ni som mig att 100 dagar går väldigt fort? Jag har två dagar kvar på IKEA, mitt hem. Det närmar sig och det märks extra tydligt när det är dags att säga hejdå och tårarna faller längs kinderna. Men jag är så tacksam och glad för allt jag fått uppleva och vara med om på IKEA. Och jag älskar den här veckan, slutspurt deluxe. Almanackan är fullspäckad och jag får göra det jag trivs bästa med, rekrytering, möten med nya människor och skapa en organisationsstruktur framåt. Så kul och jag blir så energifylld. Särskilt när man hittar guldkorn till kandidater. På torsdag är min sista dag och då kommer jag bara njuta till fullo av IKEA-andan, känna stolthet och tacksamhet och gå med flaggan högt. 

Ikväll ska jag på avtackningsmiddag med mina enastående kollegor som jag under de senaste tre åren har samarbetat med varje dag. Det är såklart oerhört känslofyllt. Det har varit ärofyllt att få arbeta med så kompetenta, driftiga och engagerade kollegor som alltid har ett stort fokus och hjärta. Ni har hjälpt mig att utvecklas som individ och ledare. Tillsammans har vi hjälpt varandra ur perioder av frustrationer och utmaningar. Vi har upplevt och firat framgång. Vi har delat otroligt mycket glädje och skratt. Vi är ett team som kompletterar varandra till 100% och jag känner oerhörd stolthet över de här åren tillsammans. 

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång