UPDATE & TVÅ DAGAR KVAR

05.11.2019

Vad har hänt sedan jag skrev senast? Det har hänt en hel del faktiskt. I torsdags var det min sista dag på IKEA. Jag förstår fortfarande inte att jag slutat. Just nu känns det bara som jag har en ledig dag och att jag strax ska tillbaka. Konstig känsla. I fredags hade jag fullt upp, redan tidigt på morgonen började jag städa och flytta ut saker ur lägenheten eftersom vi hyr ut lägenheten i andra hand under tiden vi är iväg. Vi var inte klara förrän sent på kvällen. Utslagna åkte vi hem till Oskars föräldrar och somnade direkt, herregud så trötta vi var. Tidigt på lördag morgon lämnad vi över nycklarna och därefter åkte jag och hälsade på morfar en vända. På eftermiddagen åkte vi till mamma. Vi var och tände ett ljus för mormor på graven därefter åt vi middag och hade en supermysig kväll.

I söndags fixade vi julklappen till Elajah (min brorson) och likaså min medicin som jag måste ha med på resan. Har aldrig behövt resa med medicin tidigare så är lite nojig över det. Har en känsla av att jag kommer bli förhörd i varenda kontroll... Fem olika mediciner som ska räcka till april, det blir ganska stora mängder... Hursomhelst det löser sig, har ju trots allt underlag på allt från läkaren. 

Igår fick jag äran att hämta Elajah på förskolan. Han blev så glad när jag kom till förskolan och när vi kom hem var han på världens gosigaste humör.  Varenda sekund med honom innan vi åker är oerhört värdefull och viktig. Jag kommer sakna ihjäl mig efter honom. Något han kommer bli proffs på under tiden vi är iväg är definitivt att facetimea. 

Ikväll ska vi ut och äta middag med min och Oskars familj. Ser fram emot det så mycket och det ska bli mysigt att ha alla samlade en sista gång innan vi åker på vårt livs äventyr. 

Sanna Johansson
2019
Skapad med Webnode
Skapa din hemsida gratis! Denna hemsidan är skapad via Webnode. Skapa din egna gratis hemsida idag! Kom igång